Informace pro spotřebitele
Jako podnikatelský subjekt používáme uzavření smlouvy mezi námi jako dodavatelem a Vámi jako spotřebitelem výhradně alespoň jeden komunikační prostředek, který umožňuje uzavřít smlouvu bez současné fyzické přítomnosti stran (dále jen "prostředek komunikace na dálku"), sdělujeme Vám, spotřebiteli v dostatečném předstihu před vaším rozhodnutím o uzavření kupní smlouvy na našem e-shopu informace v souladu s §1820 a násl. Občanského zákoníku.
Následující údaje se vztahují k našemu obchodně spotřebitelskému vztahu, jsou dostupné ze všech našich webových stránek, nákupního košíku, produktových stránek i osobního uživatelského účtu. Informace později najdete také ve svém emailu.Kontaktní údaje:
Štěpán Koníček, Mžany 20, Mžany, 503 15,IČ:86552384, DIČ: CZ8303173175, Zápis u MM v HK, Telefon: 6048141034, Email: info@farmakonickovi.cz, Web: www.farmakonickovi.czProdukty, cena a cena dopravy
Cena nákladů na dodání
- Vlastní odběr - cena 0,-Kč
- Individuální rozvoz - pouze po dohodě - cena smluvní.
- Přepravní společnost- Cena dle hmotnosti a aktuálního ceníku přepravce.
Druhy platby a související doba dodání
Zboží bude dodáno fyzicky v sídle dodavatele, od zákazníka v hotovosti vybere cenu dodaného zboží . Je-li zvolena dobírka, nelze dodat elektronicky. Pro objednávky u nových zákazníků si vyhrazujeme právo požadovat plnou cenu objednaného zboží platbou předem, především u objednávek přesahujících 3000 Kč vč. DPH. Nákupy objednané s úhradou dobírkou předáváme přepravní společnosti nejpozději 2. pracovní den od objednání. Doba dodání ke spotřebiteli je 2 -5 pracovních dnů, podle vytíženosti.- Hotově:
- Platba zálohou - převodem:
- Dobírka
Reklamace
Email pro reklamace: info@farmakonickovi.cz
Kontaktní osoba pověřená vyřízením reklamací: Štěpán Koníček
- Veškeré produkty je nutné skladovat v suchu a chladu. Produkty ponechané na dešti, v mrazu, nebo na slunci mohou změnit svou konzistenci, barvu i chuť. Takové produkty není možné reklamovat.
Záruka
Dodavatel poskytuje záruku 8 dnů od nákupu.Kodex chování
Dodavatel neaplikuje žádné speciální obchodní praktiky, proto kodex chování nevyužíváme.
Spory a kontrolní orgány
V případě, že dojde mezi námi a Vámi - spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, můžete podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je: Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR, Štěpánská 44, 110 00 Praha 1Email: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz
Spotřebitel může využít rovněž platformu pro řešení sporů online, která je zřízena Evropskou komisí na adrese https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Vztahy a případné spory, které vzniknou na základě smlouvy, budou řešeny výhradně podle práva České republiky a to příslušnými soudy České republiky.
Závěrečná ustanovení
Smlouva je se spotřebitele uzavírána v českém jazyce. Pokud vznikne pro potřebu objednatele překlad textu smlouvy, platí, že v případě sporu o její výklad a definici pojmů je závazný výklad smlouvy v českém jazyce.Podmínky mezi spotřebiteli a dodavatelem výslovně neujednané a ostatní povinnosti obou stran se řídí občanským zákoníkem a zákonem o ochraně spotřebitele.
Tento dokument se vztahuje jen pro obchody uzavírané mezi dodavatelem a spotřebitelem.
Sdělení informací před uzavřením kupní smlouvy se spotřebitelem vstupuje v platnost dne 1. ledna 2023, vydává Štěpán Koníček.